Știi vorba aia potrivit căreia dacă ești urât trebuie să fii crâncen de deștept? Ei bine, acum o știi. Așa e și Milka, doar că nu e urâtă. E o ciocolată de o calitate medie, căreia îi e rușine să se prezinte în liga celor mari, care au și prețuri pe măsură, dar nici nu vrea să pară o “curvă” ciocolatie din underground-ul dulciurilor. Este ca o femeie urâtă, dar care a descoperit machiajul și-l folosește din plin. Însă, de ce cred eu asta? Simplu, răspunsu-i mai jos.
Milka cred că știa de ceva timp de flacăra violet, prea își adaptase ea ambalajul la așa ceva. Apoi, ea nu avea nimic - nici calitate, nici nume bun - care s-o diferențieze de restul turmei, așa că au băgat vaca aia în reclame. Probabil că la un brainstorming unuia mai isteț din grup i-a venit ideea asta. “Bă, uite ce zic eu! Urmăriți-mă! Copiii de la oraș, cei care ar avea fix ăia 50 de bani pentru a ne cumpăra pe noi, față de Novatini, Poiana și altele care vor fi pe piață peste câțiva ani, sunt proști. Nu-s ca ăia de la țară complexați de mediul lor sau care să știe toate animalele domestice din realitate și nu din poze. Astfel că, ce mama mă-sii, băgăm o vacă violet în reclame. Una normală ar fi banală, plus că, alea banale sunt și jegoase, așa că rămâne una violet. Da’ o facem așa, mai dalmațian, pentru că au nesimțiții ăia de la Danone brandu’ «vaca care râde» («la vache qui rit»).” Și așa a apărut vaca aia, iar puștii de 7-9-11 ani au învățat că așa arată o vacă. La momentul când au fost la magazin pentru o ciocolată, au văzut Milka cu vacă pe ea și au recunoscut bovinetu’, astfel că au și cumpărat-o.
După ce au rezolvat puștii de liceu și minorele care voiau să fie impresionate, ei și-au dat seama că n-au nimic pentru adulți sau semi-adulți (cei peste 20 de ani). Aici a apărut orice pe tema iubirii. De la cutii meșterite în formă de inimă, la mesaje ca “Dare to love”. Puicuțele s-au impresionat deodată complet și așa știau că “gajicu’” le “iube” mult. Doar că nu s-au gândit: “Bă, nătărăul ăsta a intrat în magazin și printre zeci de heidi, poiana, africana sau novatini, a găsit pe una cu roșu scris «love» și a înșfăcat-o”. De unde știu că așa ar face mulți? Pentru că știu, mi-au venit informațiile pe surse. Văd juma’ de an numai reclame cu mesaje ca “dăruiește iubirea” și un oligofren care încearcă să împingă o inimă de pluș pe ușă, asociez instant numele cu Milka. Și în magazin dau fuga fix la ciocolata asta mediocră.
În final, după ce s-au scărpinat în cap de toată mătreața iubirii și vacilor care râd (sau astea erau la Danone), ei au mai intrat pe lângă alții mai mari. De exemplu cu Oreo. Aia marcă veche, de circa 100 de ani, iar ăștia niște pârliți care voiau să se facă mai cunoscuți. Nici unii, nici alții, nu rupeau cu vânzările, dar împreună au captat atenția publicului. Apoi a urmat treaba cu popcornul. “Iubi, merem la film? Merem iubițel, cum nu? Da’, iubi, avem popcorn? Lasă-l, am luat eu o Milka cu de toate!”. Cam pe ideea asta au mers. Vânzători care știau ce vor de la public: bani mulți și încontinuu.
Și la final de final, pot spune că Milka este prima ciocolată cu insert. Urmează, probabil, să bage Milka cu surprize. În fiecare pătrățică ceva nou, într-una un inel, în alta piatra inelului. Eventual, să se bage și anticoncepționale. De la vin și ciocolată se mai ajunge și la... și la.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu