Pages

14 aprilie 2012

Silviu Prigoană, un plici la capitala omului

Silviu Prigoană a dat startul campanie electorală. Mă rog, nu direct, poate nici nu știe - da, da, puțin probabil -, dar Bucureștiul e împânzit de afișe cu un plici. Prigoană - plici - Bahmuțeanu, hai că v-ați prins. Oricum, lumea așa îl știe, bătătorul cu plici. Aici pe undeva dezminte că ar ști ce-i cu ele. Da, iar Alina Plugaru e virgină și mironosiță.


Pentru că nu-i nevoie să i se facă site-ului publicitate, nu-i dau link-ul, dar pun două poze cu el. Asta se vede când intri pe site. Acea numărătoare care se termină pe 30 aprilie (am aflat după ce mi-am băgat adresa de mail).












Pentru cei care merg cu metroul cred că sunt cunoscute mesajele cu pliciul. Fix ca-n poza asta arată, fix pe teveurile alea care afișează diverse informații. Bani s-au băgat mulți, asta e clar, bani se vor mai băga în șmenul ăsta, asta e clar. Sunt și afișe stradale, între Politehnica și Lujerului am numărat vreo zece pe stâlpii stradali.

Încerc să prezic puțin viitorul și dau următoarele (posibile) lozinci:
 - Prigoană pune pliciul pe ei!
 - Prigoană pliciuiește ciocoii!
 - Un plici la nevoie se cunoaște!
 - Cu pliciu pui ordine în lucruri
sau cel mai posibil
 - Prigoană, cu pliciul la primărie!

Acum, mai rămâne să vedem ce-o fi pe 30 aprilie.

Niciun comentariu: