Pages

12 aprilie 2011

Intelectualisme

Update: Atenționat de anumite omisiuni sau greșeli din cadrul articolul, am intervenit întru corectare.

Acum că jignirile dulci sunt puțin depășite de nevoia oamenilor de a se jigni, mă simt nevoit să pun bazele inventarului cu înjurături pentru toți aceia cu cultură generală. Veniți de luați aminte, dragi avizi după știință! Se dă gratis.


*Fisiona-ţi-aș nucleii atomilor mă-tii!
*Băga-ţi-aș minţile în cap cu forţa centripetă!
*Eutanasia-ţi-aș Câinele din Baskerville!
*Idiotul de tine îl întrece pe Avarul de mine!
*Dacă tu vrei să trăiești simplu, îţi Spielberg visurile și te trimit în Jurassic Park!
*Dacă îţi dau o palmă zici că te-a lovit cometa Halley!
*Te bat cu Kant-ul palmei până îţi devin un Jung în coaste!
*Băi, Proust-ul planetei, dacă mă enervezi fac din tine operă de artă dadaistă de nici mă-ta nu te recunoaște!
*Dacă mă superi te lovesc cu Baltagul de-ţi anulez Drepturile omului la viaţă!
*Vrei să vezi un elefant? Îmi dau jos Platonul și o să-l vezi cu trompa sculată!
*Dacă-ţi dau o palmă zici c-am făcut Big Bang cu neuronii tăi!
*Te-njur de tot neamul până ajung să-ţi sodomizez și maimuţa lui Darwin!

2 comentarii:

Anima Exsanguis spunea...

Domnule autor Dheus, rog a modifica anumite aspecte ale insemnarii dumneavoastra, si anume:
*Dictionarul Explicativ al Limbii Romane contine in principal cuvinte si de-abia in secundar expresii, deci dumneavoastra nu ati pune bazele unui DEX cu injuraturi, ci mai degraba a unui "inventar cu injuraturi, luate ca expresii"
*Expresia numarul trei din enumerarea dumneavoastra are o mica greseala de tipar. Rog a identifica greseala si a o corecta.

In rest, insemnarea este pe cat de interesanta, pe atat de ilara, si va urez la mai multe astfel de insemnari in jurnalul dumneavoastra online.

Unknown spunea...

Am modificat, mulțumesc de atenționare.