Pages

5 februarie 2012

Cum să profiți de proteste și revoluții

Când viaţa îţi dă lămâi, o apuci de guler și o întrebi de ce nu dă și zahăr și apă, că așa se face o limonadă bună. Deocamdată, în România, avem doar proteste. Bune și astea, nu zic nu, dar să le folosim cu cap. Dacă iese ceva cu "Jos Băsescu!" ăla să fie bonusul, dar până atunci, fiecare să tragă cum poate.

Ai nevasta geloasă? Da' geloasă rău?! Și, totuși, ca un mârlan ce ești, vrei să cobori lingurica și în altă baltă? A, taman bine, ia de-aici:
- "Nu se mai poate! Eu mă duc în piaţă!" și te repezi la cuier, te încalţi, nu uita telefonul ca să suni amanta și valea pe ușă. Probabil că ea o să rămână mută de uimire sau cu spume la gură că iar te codești de la treburile casnice.


Vrei să fentezi gagica? Astea-s ușor de făcut:
- "Iubi, eu mă duc acolo. Mă lupt pentru libertate! Și cum ziceai că se scrie, «aceeași» cu doi dă e? Și la «javră ordinară» pun «ordinară» sau «uordinară»?"  Va fi mândră că te va îndruma pe calea anevoioasă a gramaticii.


Vrei doar să faci sex cu gagica? O bagi pe-aia cu martir.
- "Tu mă iubești?" N-o lăsa aici să răspundă că au un al șaselea simţ și știu când vrei ceva de la ele. "Atunci, până mă duc să apăr demnitatea ţării, lasă-mă s-o întinez pe-aia." O să te creadă și elitist.


Vrei bani de la părinţii?
- "Mami, m-a luat jandarmii!" Nu fi prost, nimeni nu vorbește corect când e stresat. "Și cică mă costă 10 milioane amenda!" Dacă n-a început să te înjure de toţi dumnezeii lu' tac-tu, vine prestige-ul. "Hai, mami, că glumeam, împart doar niște vodcă cu niște dubioși pe o bordură. Da' dă-mi și mie un milion că te-am scăpat de amenda aia mare."

Vrei să protestezi pe bune? Serios?! Nu faci mișto? Și atunci ce cauți pe net?

Niciun comentariu: