Doar două lucruri care se întâmplă acum pe Facebook, unul dintre ele dintotdeauna, iar unul mai nou, mai trecător.
Circuitul apei în online
De când cu împuținarea resurselor planetei, mai ales a apei – după cum spune zeci de surse, contestate de sute –, până și apa s-a mutat în online, cu o campanie a la Aqua Carpatica. Cândva în anul ăsta a fost ziua apei sau ceva asemănător. Ei bine, toți s-au găsit iubitori de apă, de orice e lichid, inodor, incolor și altele. Ca vai, sărăcuța apă, suferă pentru că nimeni n-o tratează cum ar trebui. Ăștia de la Carpatica au prins din zbor porumbelul, au turnat de o campanie și de o "lege a apei". Legea e o mizerie, vor să fie afișată pe etichetă cantitatea de nitrați. Cui îi folosești? v-ați întreba. Păi, lor, că de-aia se agită cu ea. Ei sunt acești "cea mai scăzută cantitate de nitrați", iar restul nu scriu asta pe etichetă pentru că deja au baza de clienți. Deci, sus cu likeul și votul, sigur vom fi mai sănătoși după, cum se lasă tot mai mulți fumători de fumat pentru că au poze și scrisuri diverse pe pachete.
Check-in la tine-n poartă
De când s-a inventat check-in-ul, cred că imediat s-a alipit cafelei de dimineață. Nimic de spus, toate bune, da' până să se dea majoritatea check-in-urilor la fix cafeaua starbucks-iană. Lumea, poc! la Starbucks, de parcă s-ar da gratis. Ăștia sunt oamenii ăia care aleargă juma' de oraș pentru automatul de 1 leu, în locul celui de 1,5, iar dimineața sunt la Starbucks. Dar, desigur, acesta e circuitul check-in-ului în natură. Aștept, însă, primul de felul acesta: "Gigescu check-in @Tomberonu4, Str. Speranței colț cu Viitorului.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu