Pages

14 aprilie 2012

Evenimente din bezna minții și din întâmplare

Doar trei lucruri de spus, rapid, ca de sâmbătă dimineața. Una personală, una publică, una de neînțeles. Bine, de neînțeles sunt toate, dar ultima chiar nu-și are rostul, poate de-aia a și prins așa de bine.


Au făcut niște unii, actori, oameni, idioți laolată, drumul crucii lui Iisus de prin Drumul Taberei spre Centrul vechi. A se vedea ce fini au fost, Centrul vechi fiind această Golgotă românească, un munte al osânduirii hoților și vicioșilor. Aș fi trecut indiferent peste asta, ca peste alte zeci de mizerii heirupiste din categoria "mai buni, mai credincioși", dacă n-ar fi fost un… cre' că era un om, dar mi-e să nu mă înșel. Și zice: "facem asta ca românii să înțeleagă că nu doar bucatele contează, nu că vine iepurașul, ci să se întoarcă spre biserică". Acu' să aud eu că ăsta nu e PR-ist pentru BOR că nu cred. Promoterul ideal, idiot idealist.

Am găsit un fir de păr mutant. Era de vreo cinci centimetri, alb și stătea erect. Acum nu mai e, i-am eradicat opulența, dar sper că nu are urmași. Ăsta era un fel de Dumbledore, mai că l-aș fi putut recunoaște pe moșneag în capul firului.

A apărut o candelă binecuvântată de Patriarhie. Și cum vine asta, e "Candela powered by Patriarhia", "Candela 2.0, acum și binecuvântată", "Candela binecuvântată by Patriarhia"? Așa?  Am văzut că românii cumpără orice căcat binecuvântat. "Este mic, maroniu, de cățel din toamna trecută, întins leneș și expansiv pe trotuar? Dă-l încoa' dacă e binecuvântat!" pare să spună credinciosul de România. Biserica asta seamănă tot mai mult cu un hypermarket, probabil că așa și va fi când se deschide mall-ul Catedrala Mântuirii. Și de-acum va fi următorul status: Credinciosu is in a faithship with ză Candela. Hai să binecuvânteze cineva felația, poate se face coadă ca la moaște.

Niciun comentariu: