Pages

7 aprilie 2011

Psihopat de carieră

Îi văd pe toţi uciși sub mâna mea care nu ar lăsa în viaţă nici picior de divinitate, nici animal cretin care aleargă după mașini. Îi ţin deasupra focului și ei urlă în valuri de durere care devin ritmuri vivaldice pentru urechile mele, toate temerile și nevrozele le calmez astfel. Încerc să-mi dau seama dacă încalc vreo lege, dar ţin cont și de faptul că toţi ăștia mi-au distrus tinereţea, nervii și bunele intenţii, iar concluzia este ca sunt îndreptățit să fac toate aceste lucruri. Acum încălzesc cazanul cu smoală, așez alt cobai al experimentului meu malefic deasupra lui și aprind lumânarea sub funia care îl desparte de o dezosare rapidă în această baie clocotindă. Aduc o idee de Iad în tot acest peisaj și-mi place, mă simt ca Satan, puternic peste orice, iar Dumnezeu, în cazul meu legea, nu mă prinde pentru că sunt deștept, că doar de-aia am terminat o școală de studii superioare, nu?


Sunt atât de mulţi de chinuit, dar nu vreau să încetez acum, voi da lecţii tuturor, voi preda moralitatea creată prin teamă și oroarea de a fi torturat. Mai strâng câţiva ca mine, titulari în ale vieţii, și vom redefini pe veci modul în care suntem priviţi. Ah, sambag, fix acum nu mai am bani din salariu pentru planul meu, iar ţarcurile sunt prea mici, trebuie mărite. Va trebui să ies în stradă și să cer o mărire pentru măreţu-mi plan de reeducare a maselor. Îmi atârn o pancartă de gât, îmi iau portavocea și îmi cer dreptul.


- Dragule, vii la masă?


Fir-ai a dracu' de strâmbă, fix acum m-a întrerupt când așterneam pe hârtie toată ideea mea. Imediat, dragă, vin acum! Deci, revin, scumpul meu plan de reducere a numărului de elevi. M-am făcut eu profesor cum a vrut mama, dar garantat eu voi reinventa toate dogmele morale, că dracii ăștia mi-au mâncat zilele. Mâine iar trebuie să fiu la ore și iar dau de ăia care se dau deștepţi, mai ceva ca mine, și iar mă fac să mă simt ca un nimic când nu am răspuns. Iar dau de ăia din cancelarie care se ling drept în dos, și fix acum când mă simţeam mai bine mă deranjează idioata asta de sus. Vino mamă să mă vezi ce am ajuns, că bine era atunci când îmi cârpeai câte o palmă după ceafă să nu mă fac profesoară ca tine.

Niciun comentariu: